Nem és nem

Posted: 2017/08/19 in 1. üveghegy - Ausztrália

Június végén volt egy négyszemközti beszélgetésem a GM-mel, akkor ugye arról, hogy ki mennyit dolgozik, meg milyen rossz folyamatok vannak a csapaton belül. Félig-meddig kérdezte azt is, hogy szeretnék-e feljebb lépni, stb. Én nemet mondtam.

2-3 hete kezdett nálunk egy újabb kolléganő, aki valaha a kisfőnök főnöke volt egy másik cégnél. Ennél fontosabb tudnivaló róla, hogy marha idegesítő, fontoskodó, és be nem áll a szája. Olyan meetingekre vitték be már az első napján, amikre mi nem mehettünk soha. Egyből leesett, hogy ő bizony itt nem csak a szponzorációval foglalkozó menedzser lesz, hanem valami több.

Elindult a sakkozás, és a csapattal arra jutottunk, hogy ketté fogják osztani a team-et. Lesz egy digitális részleg, amit a kisfőnök fog átvenni, kvázi a márkák nem hozzá fognak tartozni. Ha ez így lesz, akkor pedig az új nő lesz a marketing vezető. Nem festett ez a lehetőség túl szép jövőt.

Az új nő betanulásának részeként mindenkivel le kellett ülnie egy “bemutatkozó” beszélgetésre. Én voltam az utolsó a sorban. Gondoltam, lenyomom neki a szokásos bemutatkozó részt, hogy november óta vagyok itt, eredetileg üzemanyagra, mosóra, meg a Velocity-re vettek fel, a korábbi tapasztalataim alapján, de április óta a shop és az anyamárka is hozzám tartozik, stb, stb, stb. Meglepetésemre, már az elején leoltott. Pontosabban nem a leoltáson lepődtem meg, mert az abszolút egybe vágott a fontoskodó, mindenbe beleszóló jellemével, hanem a leoltás miértjén. Kiderült, hogy feladata/küldetése van. Ekkor belőlem meg kibukott a kérdés, hogy ő lesz-e a marketing vezető. Nem, nem ő lesz. De az igaz, hogy nem csak szponzorációs menedzserként van itt. A GM bízta meg azzal, hogy végzett pszichológusként és coach-ként tekintse át a csapat működését, és tegyen javaslatokat az átalakításra. Ő meg arra jutott, hogy engem nevezne meg lehetséges marketing vezetőnek.

Nemet mondtam. Neki is. Az indokaim nem változtak: vannak kollégák, akikkel nem tudnék vezetőként együttdolgozni, nem kell a jelenleginél még több stressz az életembe (így sem tudok rendesen aludni, és a gyomorfájásaim sem véletlenek), és leginkább, a céges politikát is rühellem.

Szerintem még nem találkoztak emberrel, aki ennyire ellenállt volna annak, hogy kinevezzék és több pénzt dobjanak hozzá. De van az a kor, amikor már nem az számít, hogy minél magasabban legyen az ember, hanem hogy az életét úgy élje, ahogy az neki nagyjából megfelel.

Reklámok

Kommentek, visszajelzések

